Nattfika!

Nattfikat i Lund blev jättelyckat!
Pratade och diskuterade med massa människor, både trevliga och mindre trevliga förstås, men det är kul att se hur diskussionslystna folk är när de fått lite alkohol i kroppen.

Vi bjöd på saft och Mariekex, vilket också var mycket uppskattat av många.

Fick dit lite kompisar med som tog en vända förbi, både Johan och Rasmus. Rasmus som övertalar andra att rösta på (c) men inte ska göra det själv... weird ;) Kanske blir så med för mycket öl i kroppen haha!

Det är roligt att så många är positiva till centerpartiet nu. Det kom fram en tjej som jättegärna ville ha kondomer, men hennes killkompisar ville det inte. Och hon utbrast glatt att "Klart jag vill ha en kondom, jag ska ju rösta på centerpartiet!" varav hennes kompisar kollade på henne och började undra. Men hon var helt på sitt klara med det och vände sig mot oss och sa att "jag ska övertala killarna nu!". Hur det gick vet jag inte, men förhoppningsvis bra. Stötte på nån gammal cufare med som jag träffat för mååånga år sen, också skåning.

Vid tvåtiden inatt vart jag hemma för lite sömn och nu bär det snart iväg mot Lund och torgmöte igen.
Ska lägga upp lite bilder från natten så snart jag kan....

Längtar efter nästa nattfika, det är verkligen superkul och uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska gå och besöka er i Malmö snart. Kanske blir övertalad;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback