Sömngångare

Känner mig halvt död idag.
Somnade nog lite sent igår.
Men klockan va inte ens 10 :/
O jag vaknade trots allt innan klockan ringde.
Weird.

Dessutom har jag börjat med mina tanddrömmar igen.
Drömde att jag och nån kompis (minns ej vem) dansade som galningar och så slog jag i vänster framtand skithårt så de trycktes snett bakåt, hamnade halvt bakom den andra framtanden. Gjorde djävulskt ont kan man ju säga och det gick att plocka ut typ flisor av den. Fick åka akut till tandläkaren.
Kanske är det nån form av skräck inför visdomstandsborttagningen?
Fast i övrigt känner jag mig ju inte särskilt nervös över den.

Nu börjar jobbet om 9 minuter.
Bäst att klä sig o sådär.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback