Burn

prDet började brinna i min micro.
Var visst lite folie kvar på creme fraiche-burken med mat i som jag skulle värma.
Oops. Men det fixade sig och micron är lika fin nu som innan. Stabilt.

Dagarna går hyfsat fort nu. Skönt det.
Bara två dagar till och sen är det påsklov för mig med! Äntligen!
Fyra dagar ledigt, känns som en evighet. Vad jag ska njuta av dem! Underbart.

Påsken ska ju firas i Tomelilla. Bara jag o Kent :) Så mysigt!
Äta massa god påskmat ska vi göra, och gå långa promenader och dansa.
Kan det bli bättre?

Ska nog ringa honom nu. Saknar honom.
Tänk så rätt jag gjorde den dagen i september när jag drog med honom hem
från krogen och sen satsade allt för att det skulle bli vi två. Jag är så lycklig :)


    Going Crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback