Chai Latte

Nu har jag funnit det godaste jag kan dricka när jag är ute och fikar! Blir lite tråkigt i längden med varm choklad (även om den ibland kan vara väääldigt gott, till exempel på Pronto, den med Bountychoklad...) och kaffe dricker jag ju inte men nu har jag testat Chai Latte på Espresso House och guuud va gott! Haha!
Tack Lollo för att du tog det till frukosten igår ;)

Har käkat frukost på Espresso House både igår och idag. Värsta lyxen, ska nog börja bli tradition för mig tror jag :)

Har precis varit ute och sprungit nu. Jag sprang 3,6 km och Kent sprang 5-kilometern, på typ samma tid :S Jag mååste bli snabbare! Hehe... men jag e på g nu! 3 löprundor har det blivit denna veckan i alla fall, och lika många är inplanerade nästa vecka. Sen är det vårruset om bara 1,5 vecka... Då måste jag ju fixa 5 km!

Nu ska jag strax in i duschen. Ikväll ska vi till Jensens Böfhus. Gottgott!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback