Förfest utan byxor

Här sitter vi och förfestar inför Perikles på Tingvalla.  Jag utan byxor eftersom jag förlorade dem på arga leken tidigare ikväll. Suck. Varför förlorar jag alltid när det är allvar på gång? Vågar inte köra kvitt eller dubbelt heller, då kan ju ännu mer åka av.
Fast som tur är har jag en ganska lång tröja. Och så är det bara jag o Kent som ska ut :)

Vi har bästa påskhelgen här i Tomelilla! Igår var vi ute och sprang, sen åkte vi till Bollerup, tittade lite på konstrundan och sen visade jag Kent runt. Camilla dök upp precis när vi var vid stostallet så vi gick med henne in och tittade på fölisarna. Ametist hade fölat först, som alltid. Stanba hade ett jättefint fuxföl och hade dessutom precis blivit mormor då Quamba fick sitt föl för tre dagar sen. Var kul att gå runt och titta, Kent tyckte också att där var såå fint! Sen körde vi vidare till Ystad och gick på bio o såg Music & Lyrics. Söt, romantisk komedi med 80-talsmusik (I like....)

Idag blev det riktig påsklunch med sill, ägg, janssons frestelse, påskskinka, lax och ja, alla tillbehör! Mums mums! Så här fint var det på köksbordet (vi fick äta i det andra rummet...)
image125

Nu ska jag fortsätta supandet här :) Haha!
GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback