Paaaarty

Är nog lite festsugen ikväll tror jag. Småsöp lite igår med, tillsammans med Kent, Peter, Jens, Niklas o Jocke. Började med att grilla därnere och sen gav vi oss in när dte blev för kyligt. Spelade ölspelet o sådär. Men tog det ganska lugnt och sen gick vi o la oss vid halv tolv typ. Grillade o så därute :) Niiice!

Ska grilla idag också med Zandra. Får se om det blir några fler. Har vart på Systemet o köpt massa cider o öl :D Gottgott, så kanske därför festsuget börjar komma fram :P

Började dagen idag med att springa 5-kilometern. Rätt okej, sprang fortare än sist så. Jag är nöjd. Men var fullkomligt slut när jag kom i mål. Bara la mig i gräset och flämtade... snart dags för vårruset nu. Bara 4 dagar kvar.

Vi skulle haft picknick idag var det tänkt men vädret är ju inte så roligt längre :( Helt molnigt. Inte riktigt picknickväder då ju. Men får se, kanske går ut bara här utanför eller nåt. Bara för att, liksom.

Nåja, ha en bra dag alla! Kom gärna förbi ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lollo

åhh.. jag vill också.. Hade jag inte jobbat imorrn så hade jag kommit över. kram

2007-04-28 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback