Stress

Dagen började tiiidigt med mobilernas alarmklockor som ringde redan klockan 6. Jag tog mitt ganska lätt upp ur sängen men det var värre för Kent.. hehe... o det va på grund av honom vi skulle upp så himla tidigt med ju :P

Sen jobb hela dagen, gillar att ha massagestunderna. Är så lugnt och skönt o mysigt, o ungarna älskar det!

På eftermiddagen var vi kort med folk så fick skippa tjejgympan men eftermiddagen gick rätt fort ändå, stannade till och med över en halvtimme (bra med extra komptid!). Sen blev det att stressa iväg till Willys o köpa lite picknickmat, typ. Ska ha matsäck med oss imorgon på elevens val-dagen och det hade jag ju helt glömt bort innan. Blir mjukt tunnbröd med sallad, paprika, avocado och skagenröra. Mums! Köpte vindruvor med men de har jag snart käkat upp... *oops* Jag ska vara i Stapelbäddsparken hela dagen imorgon o där ska barnen åka inlines. Typ liten risk för skador, vi ska ha med oss massa bandage o grejer... låter farligt.

Nu ska jag stressa iväg till linedancen!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback