10 månader

Tiden går så fort. Helt sjukt! Idag har vi varit tillsammans i tio månader och till helgen blir vi sambos "på riktigt". Det trodde man inte för ett år sen direkt. Önskar bara att han va här så vi kunde fira ihop...

Igår blev jag hemma hos mamma o pappa hela dan efter att jag vart i Vellinge o hälsat på. Kul att träffa dem igen o finns ju jobb där när jag e klar :P Haha! Hemma låg jag o solade, läste. Sen grillade vi god flintastek o så körde pappa mig hem.

Så, idag kanske jag ska börja packa då. Har gjort upp en lista varje dag för vad jag borde hinna med. Alltså är det byrån och hyllorna i garderoben (inte kläder) som gäller idag. Och så ska jag planera maten till på fredag och lämna tillbaka lite filmer som vi hyrde i helgen.

Sen ikväll kommer Lollo (som ska iväg på dejt wohoo).
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback