Ensam

Jaha, så sitter man här då alldeles ensam.
Kent (och jag, fast jag gick o la mig igen sen...) gick upp på tok för tidigt imorse och sen åkte han till Ljungby för att jobba. Så nu är det 4 dagar kvar tills vi ses. Längesen vi var ifrån varandra så länge... hehe...

Jag ska väl börja packa snart då. Eller nåt.
Åker nog till skolan o hälsar på efter lunch, annars kommer jag bli skithungrig när jag är där o det e ju inte så kul. Hmm så ja. Dags att packa då ja. Vart ska man börja nånstans? Hmmm... vill inte ha det alltför tomt härinne heller. Så kanske inte ska packa än då. Kanske läsa bok istället?

O just det, ni som inte har svarat om festen på fredag. Idag är sista dagen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback