Going on

Har vart o badat i Klagshamn en stund idag med. Nice! Åkte redan vid tio o hem igen vid ett. Sen har en tjej vart här o kollat på min lägenhet, hoppas hon får den för hon ville köpa mitt bord (vilket jag kommit på att jag inte vill ha längre utan vill hellre ha ett nytt på Ikea).

Ikväll är det möte. Känner inte för möte, eller rättare sagt för att sitta inne hela kvällen, men men. Det brukar bli kul i alla fall!

Annars. Händer inte så mycket. Kan man säga.
Vi sprang imorse, fast jag pallade inte. Fick gå/springa omvartannat sista biten. Men 4,3 km på 26:30 va rätt ok ändå för mig så. Framförallt eftersom jag gick 3 minuter av dem.

Btw så chokladkolapajen Kent gjorde igår är gudomligt god! Har ätit två bitar redan idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback