Kalmar

Om 8 timmar o lite till åker jag till Kalmar.
Ska på stämman o kolla läget lite.. hehe.. o festa på slottet :)
Fast partaj o fest börjar man (tro det eller ej) bli en liten aning trött på nu.
Jag har hittat blåmärken lite överallt på mig själv idag o har ont som fan i armen o ögat. Elin som jag hängde med hela kvällen igår hade glömt sin väska på Pudas, med mobil o plånbok o allt i, och hon har inte hört av sig till nån, verkar inte ens ha letat efter väskan eller nånting. Man blir rätt orolig då. Jag hade ju tappat 2 kort på Pudas igår, men dem la dem i Elins väska så jag fick dem på Sivans ikväll. Där jag för övrigt också träffade Jennika haha! Så sjukt!

Nu har jag nyss duschat o packat ihop grejerna inför imorgon.
Väntar på att kent ska komma hem. Han e o partajar inne i stan.  Mysko att festa på olika håll haha... men det e bra att han dröjer så hinner mitt hår torka lite mer. Pallar inte sova med alltför blött hår.

Ja, så vad ska jag avsluta med idag då?
Jag tar ett citat från en av tjejerna i gruppen, som va jävligt kissnödig på vägen till Sivans. "Jag ska bara kissa i min buske". Hmmm resten får ni tolka själva.
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback