Klagshamn

Igår blev det black Jack på kvällen. Va riktigt kul, riktig logdans o så. dansade massor :) Kent lärde sig nästan dansa foxtrot :P O bugga e vi ju proffs på så.. hehe... träffa på en hel del man kände igen ändå, trodde inte det. I baren jobbade en tjej från Lärarhögskolan (vars namn jag inte alls komer ihåg...), på dansgolvet såg jag både nån gammal bollerupare, en liten alltid lika glad kvinna från buggkursen och City-Carolina som var min "kontrollant" på City när jag delade ut tidningar. Sen precis när vi skulle gå stötte jag på Maria Andersson (visst e de Andersson?) från Bollerup, som gick nv. Hon bor visst i Uppsala annars nu. Folk flyger iväg :)

Jaja, nu ska vi iväg till Klagshamn. Blir nog en härlig cykeltur i hettan *phhuuu* men sen svalka sig i vattnet :) Har gjort picknick med, pastasallad med kyckling. Gottgott!

Ikväll blir det Jensens Böfhus. We like!

 
Proffsdansarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback