Kväll

Jag har precis kommit hem från smyckeskursen nu. Gjorde 3 fina armband, som jag tyvärr inte kan lägga upp nån bild på eftersom kamerakabeln ligger nerpackad i en låda nånstans... hehe...

Men jag gjorde i alla fall lite nya grejer, ser inte ut som allt annat jag gjort. Håller på att förnya mig lite. 2 av armbanden jag gjorde är med samma sötvattenspärlor i guldbrun och ljusbeige/rosa och hade passat zandra såå bra! Men jag får väl vänja mig vid att bära dem själv :)
Det sista armbandet är svart/rött/guld i tre rader. Blev riktigt snyggt det med!

Imorgon vill de leverera vår soffa. Får hoppas att det fixar sig så Kent kan gå tidigare från jobbet och möta dem, annars får vi vänta i kanske en månad eller nåt sånt :/ o jag vill ha soffan nuuuu! Hihi

Nej, nu ska jag sova.
Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback