Moving out!

Ikväll är det dags för utflyttningsfest!
Har redan fixat o donat i flera timmar :P
Så en del av buffén står färdig i kylen.
Hanna, Sofia o Lollo e på IKEA, så jag har passat på att packa lite till och duscha. TVättar med, gardiner *blää*. Dessutom måste de strykas sen. Hatar att stryka! Men men.... så e de!

Det känns så tomt härinne nu. Kalt på väggarna och hyllorna. Står bara lådor överallt. För mycket lådor. Vi lär ju ha att göra ett tag i nya lägenheten i alla fall.... hehe... ååååh de ska bli så kul att möblera o fixa o dona! Längtar massor. Önskar att jag också fått se lägenheten, varit där igår o börjat greja med den.

Men nu är det bara 2 dagar kvar i alla fall!
Och idag kommer Kent hit :)
Längesen han va här nu känns det som. Fyra-fem dagar hehe... men man e van vid att alltid ha sällskap så känns lite ensamt utan honom. Min sötnos! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till i nya staden o allt vad det innebär med jobb/plugg, kompisar och sambo! :)
Kramar från Alexandra

2007-08-17 @ 16:58:29
Postat av: Gisela

Hoppas ni hade kul igår!
Hoppas du lägger in bild från nya lägenheten sen.. Jag är som besatt av lägenheter för tillfället, haha! Förresten så idag klockan 15.00 vet vi ifall vi har en egen bostadsrätt i Lund eller inte! Håll tummarna :) Kram!

2007-08-18 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback