Så kan det gå

Gårdagen var superkul!
Lekte lekar, gick runt med ett band som det står "Sex?" i pannan (jag tillhör då lag 6 japp) och drack round-up haha.... På kvällen var det Stallarna som gällde, lekar därmed och dans och massa skoj. Jag blev då helt full (suck) och gick hem redan halv elva för jag pallade inte mer och jag saknade Kent så himla mycket! O han bara garvade åt mig när jag kom hem helt packad... jaja... ikväll är det partaj på nytt och så uppträder Melody Club på Campusfestivalen :D *niiice*

Annars så har jag då kommit fram till att jag inte ska läsa första terminen (eller ja, troligen inte, ska få alla papper på vad jag läst och så först men annars så...) och därmed har jag börjat söka jobb igen! Shit happens, men så e det. O jobba är ju rätt trevligt det med :)

Nu borde jag gå o diska eller göra nåt annat nyttigt... Hmm... Egentligen vill jag inte gå på föreläsningarna i eftermiddag utan se när Susanna Kallur, Stefan Holm och Linus Thörnblad satsar på nya medaljer men jag måste väl gå antar jag...

O just det, vi hade fuskföreläsning igår haha... Kickoffgruppen såklart! Väldigt lustig föreläsning men ja... haha.... mycket skratt och så i alla fall! Alla satt där helt dumma o fatta ingenting när hon börja snacka om konflikthantering och validering och tjafs, o nån annan frågade om det var det vi skulle läst till idag och ja det skulle vi. eeeeh ingen hade läst nåt men det var ju bara påhittat så. Haha... och tjejen som frågade om hon kommit rätt till sjuksköterskeutbildningen haha... Kul kan det bli minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback