Smyckeskurs!

Imorgon ska jag på smyckeskurs. Bestämde mig för att jag skulle gå ner till den nya pärlaffären vid Värnhem, typ, och kollade runt lite. Bra priser hade de i alla fall, om än inte samma sortiment som hos ex. Pärlshopen. Så när jag gick ut såg jag en lapp på fönstret - 1 plats kvar till smyckeskursen imorgon. I kursen - för 230 kronor - ingår vajer, klämpärlor, rocaillepärlor m.m. (alltså allt material man behöver) och fika. Håller på i 3 timmar. Rätt hyfsat pris tyckte jag, sånt brukar ju inte ingå utan komma utöver priset. Verkar va rätt enkelt i o f sig, ett halsband, ett armband och ett par örhängen var är ungefär vad de brukar göra. Ska se till att få göra nåt jag inte gjort förut, nya material o tekniker. Är bara sex deltagare på kursen så man borde kunna få bra hjälp iaf. Ska bli kul!

Nu kommer snart Lollo och sen ska jag vara duktig och ge mig ut o springa. Vill egentligen ut direkt nu innan jag hinner bli mer hungrig men hon ringde precis innan jag hann ut genom dörren så jaja.. får väl vänta då :P

O förresten.. jag får nattligt sällskap ikväll... o det är inte av Kent :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback