Soffa, någon?

image170

Nu när jag flyttar till Växjö så ska jag sälja min bäddsoffa. Den är av bra kvalitet, nypris var 8000 kr. Den är 160 cm bred och blir 2 meter när man drar ut den. Armstöden går att ta av. Kuddarna ingår. Säljes för 800 kr. Mattan som ni ser under soffan är också till salu, matchar perfekt till soffan. Den är lite sliten i ena kanten, men lägger man den kanten under soffan så syns den inte. Pris kan diskuteras.

Säljer även min microvågsugn som jag haft i knappt 2 år. Den fungerar kanon, är silverfärgad och ja... säljer den för 150 kr.

Det var allt för just nu. Ikväll ska jag bjuda pojkvännen på middag. Blev framflyttat en dag eftersom vi var tvungna att äta upp kasslern igår haha.. men idag så :)

Ha de bra, och hör av er om ni vill köpa nåt!
Jag vill bli av med sakerna i vecka 33 eller 34.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback