Sol o bad

Härligt med så fint väder! De senaste fyra dagarna har tillbringats på stranden, känns det som. Vi åkte ner till Klagshamn i lördags en stund ju, sen i söndags cyklade vi dit. Långt, men skönt hehe. Igår var vi i Skanör med mamma o Erik en stund på eftermiddagen och sen grillade vi hos mamma och pappa, gottgott! Idag har vi varit i Klagshamn igen o badat. Så skönt! Jag har läst "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson på stranden och nu är den slut. Och omg så bra den var! Helt fantastiskt! Imorgon får jag låna andra delen av pappa... Längtar!

Imorgon kommer det en tjej och kollar på min lägenhet. Hoppas hon är intresserad av en soffa, matta, micro och ev. matbord också :) Hehe... hade vart så skönt att bli av med det så smidigt.

Ikväll har Kent bjudit mig på mat. Så himla gott... Curryfilé (fläskfilé i currysås med grön o röd paprika och banan) o ris o sallad. Sen chokladkolapaj med vaniljglass till efterrätt. Ljuvligt!

Funderar på om vi ska gå en runda ikväll men känner jag oss rätt så njaa... sen måste det bli skärpning med motionen! Förra veckan va vi ju så duktiga..

På fredag verkar det bli kräftskiva :) Weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback