Svenskt Derby

Idag har vi varit på Svenskt Derby på Jägersro.
Var mycket roligare och tiden gick så mycket fortare än jag förväntat mig! Hehe
Som vanligt lyckades jag pricka in ett antal hästar, om inte som vinnare så i alla fall placerade. Så vi gick bara 60 kr minus idag.. :P hehe... Kunde ju spelat på vinnaren i derbyt med men det gav ju inga pengar så inte lönt....

Igår var vi hos Annelie o käkade hemlagad pizza o drack lite vin (ovanligt.. eeehh...) tog bussen in till stan o sen var det Cuba Café som gällde. Dansade lite "salsa", typ nåt liknande försökte vi väl oss på i alla fall... och satt sen o snacka o drack Cola :)

Nu ska vi packa Kents bil, imorgon börjar han ju jobba igen. Nya jobbet :)
Och om bara 4 dagar får vi vår lägenhet... iiiiiih! Jag längtar så efter att flytta in. Ska nog börja packa imorgon, har försökt hålla mig ifrån det så länge nu, men börjar jag för tidigt kommer jag bara få packa upp allt igen ju.
Eller så hälsar jag på på gamla jobbet imorgon, och hos mormor. O packar lite efteråt! Haha!

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback