Tomt

Känns som det är helt tomt här inne nu. Har tömt bokhyllorna, badrumsskåpet, sängbordet, byrån, garderoberna o packat ner alla ljus, tavlor, affischer etc. Bara fultl av flyttkartonger. Usch. Varför har man alltid mycket mer grejer än man tror? Eller rättare sagt, varför tar alla grejerna mycket mer plats än vad man önskar? Jag kommer få hämta fler lådor sen, på willys eller coop. Jag har ju inte lite grejer kvar i köket direkt. Plus alla flaskor sprit vi köpte i Tyskland. Suck. Men nu kan jag nog inte packa så mycket mer idag. Inte göra så mycket annat heller för den delen. regnet öser ner utanför så. Får väl lösa korsord eller nåt.

Imorgon kommer Hanna! :D Tur du har varit här innan, hade inte vart så kul att se lägenheten för första gången i det här skicket :P Ska bli kul. Vi får hitta på nåt roligt. Fast på fredag blir det mest laga mat! Men e rätt skoj det med.

O så kommer Kent hem på fredag. Längtaaaaar!
Märkligt hur fort man vänjer sig vid att inte vara ensam. Va sjutton gjorde jag hela tiden innan vi träffades? Då lyckades jag få tiden att gå ändå. Nu går den så låååångsamt hela tidne. Fast inte än idag riktigt. Har haft ganska fullt upp. Men ändå!

Jaja. När det slutar regna ska jag kanske gå ner till pappersinsamlingen m.m. också. Blir en del man slänger nu :)

Sen ikväll är det smyckeskurs :) Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback