Torup

Nu ska vi till Torup och bokskogen!
Ska gå 10 km-slingan tror jag. Lite motion så vi kan supa massor ikväll :P Haha!

Igår bjöd jag ju Kent på middag. Blev en lyckad kväll men misslyckad mat *asg* Eller ja, huvudrätten blev jättegod, kokoskyckling med citron, kokosris och sallad med bla vindruvor och ananas. Till det ett jättegott vitt vin som vi köpte i Tyskland. Nice. Till efterrätt skulle vi ha ätit glace au four, men eftersom jag misslyckad katastrofalt med marängen - 2 gånger!! - så blev det bara glass och chokladsockerkaka med lite marabou chokladbitar. Tur att jag köpt sån där god Carte d'or glass att ha i, istället för Eldorados :P Drack varsin Pina Colada till det. Mums!

Kent hade vart o hyrt film medan jag lagade maten, så vi kollade på Wallanders "Luftslottet" efteråt. Den av jättebra! Spännande.... På Nöjesmagasinet har de massor Beck o Wallander, det har de inte på Videomix.

Sen spelade vi klädpoker (jag vann!!) och sen ja.... sen la vi oss snart :)
Blev en mysig kväll i alla fall.

Idag är det avskedsfest för Zandra som snart flyttar till Bryssel. Kommer säkert bli kanon, även om kidsen är jobbiga *haha* Alla flyttar vi nu. Om två veckor har vi fått vår lägenhet :) Och om ett par månader knappt får Jens och Sofia sin. Vi börjar bli vuxna nu. Blir sambos hit o dit! Hehe

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: gisela

Vaaa!? Haha okej :) Kul o veta! Ja, vi får hoppas det går bra - tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback