Uttråkad som fan

Usch jag har inget att göra. Suck.
Har packat det jag skulle packa idag (och lite till), planerat buffén till på fredag som jag skulle göra idga och lämnat tillbaka filmerna vi hyrde. Plus läst ut min bok, löst lite korsord och kollat in varenda tråkig sida jag hittar på nätet. Suck. Vad ska jag göra nu? Det är så varmt ute så jag pallar helt enkelt inte gå ut. Annars bode jag typ springa eller nåt. Inte kan jag shoppa heller för jag ska spara pengar. Å inga kompisar är här. Kan inte Lollo komma typ NUUU istället för sen?

Jaja. Jag får väl försöka hitta på nåt. Typ gå ut kanske. Gå en lång runda. Fast det är alldeles för varmt.

O jag önskar att Kent va här. Han e ju inte så långt bort faktiskt. Hur långt är det till Höör? 5-6 mil nånting. Kanske skulle åka dit o överraska? Eller inte. För han är där med jobbet. Kanske redan på väg därifrån. Eller i alla fall snart.

Undrar hur dags Jens o Sofia kommer hem.
Vill ha nån att prata med lite, roa mig med. Inte bara sitta här o ha det tråkigt o deppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback