5 dagar

Nu har jag bara 5 dagar kvar på jobbet. Man räknar ner hela tiden och det känns helt sjukt!

Idag har jag köpt de sista julklapparna och mammas födelsedagspresent. Köpte 17 stycken "Plopp" (choklad) som jag ska slå in till barnen i klassen och ge som liten julklapp när jag slutar. Köpte lite te och choklad till läraren i klassen (jag hoppas hon inte läser min blogg men har ju inte gett denna adressen till någon där så tror inte det i alla fall... hehe). Hon tycker ju om både och i alla fall så får hoppas hon blir glad :)

Idag spelade mina två halvklasser upp sina teatrar som vi jobbat med i några veckor nu för varandra och för förskoleklassen. De var helt fantastiskt duktiga! De fick t.o.m. spela upp sina teatrar två gånger var för de andra ville se igen... hehe.. o jag som va helt nervös o rädd att det skulle gå åt, ja, pipsvängen eller nåt. Men ibland blir man glatt överraskad och såå stolt! Nu ska de troligen spela upp för föräldrarna i början av vårterminen med, men då är ju inte jag med tyvärr.

Nej om jag skulle ta o packa in de där paketen nu då. Lär ju ta en stund plus att det ska duschas o packas ikväll.... Imorgon är det After Work med jobbet så då kommer jag hem sent o på torsdag hämtar mamma mig på jobb så ska vi köra o bara hämta grejerna här hos Zandra o istället ta med hem till dem. Sen får man bo hos mamma o pappa i över en vecka... Om jag står ut :)

Okej NU ska jag sluta då!
Ha det bra alla, o Kent,  jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback