Dan före dopparedan!

Idag är det dagen före julafton. Så sjukt fort denna månaden har gått! Skolavslutningen i fredags fick jag klara av själv för läraren var sjuk - vinterkräksjukan. Så snöpligt, vår sista dag tillsammans o hade ju julklapp till henne med o ville säga hejdå o tacka o allt sånt, o så va hon inte där. Fick hjälp av specialpedagogen att hålla i avslutningen med min klass i alla fall och det gick bra så :) Fick massa fina presenter - ljuslyktor, choklad, parfym, ljus, blommor m.m.... så gulligt av dem!

Igår kväll firade jag o Kent lite julafton härhemma. Jag fick boken "Smuts" (perfekt till tågresan idag!), salt/kryddblandning och ett fondueset! Wow... så glad jag blev :) Så nu blir det fondue nån dag efter nyår när vi är här hemma igen!

Nu måste jag nog snart packa lite till.. tåget till mamma o pappa går 14.12 - det är snart.... ska nog köpa pizza idag förresten, från en sån där supergod pizzeria med lyxpizzor tydligen (aldrig ätit dem så vte inte säkert...men Kent säger det i alla fall!). Hade gått ner 1 kg till denna veckan när jag inte bantade haha så nu kan jag verkligen unna mig!

Vet inte när jag skriver nästa gång, men om inte annat så önskar jag er alla en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback