Gott Nytt År!

Det är långt mellan inläggen just nu men så blir det i juletider! På juldagen var vi på slagtg o partajade som vanligt.... tradition nu ju :) Träffade lite spännande folk där, en från min nollningsgrupp i Växjö, Lexand (bollerupare) o en från min klass i nian.. haha.. kände inte igen honom alls men va lite kul i alla fall.

På annandagen var vi o hälsade på farmor o farfar. Fick spelat lite poker som vanligt... roooligt :)

Sen jobb i två dagar. Efter jobbet i torsdags (på mammas födelsedag) blev det middag, trerätters, på Jensens Böfhus *mums* o i fredags blev det Arn på bio. Jag tyckte den var bra men hade ju också noll förväntningar inför filmen (har inte läst böckerna heller...) De andra gillade den inte nåt vidare.

Resten av helgen har det varit shopping på schemat. Har lyckats hitta en nyårsklänning, kommer gå helt klädd i lila volanger (låter underbart va? haha) Den är faktiskt snyggare än det låter! Skorna jag köpte duger, var inte riktigt såna jag ville ha men det skiljer ju några storlekar mellan mina fötter så inga skor funkar typ. Suck. Tappar den ena skon o klämmer tårna i den andra...

Idag har vi vart ute o gått (lång)promenad. Typ 6 km... e väl inte så jättelångt egentligen men men. Solen sken, det blåste bara lite (för å va här...) och det var vitt (frost) på marken. Riktigt fin dag!

Nu ska vi strax äta lunch, sen ska jag hoppa in i duschen o sen köra några rundor med bilen. Erik ska till en kompis, sen ska jag hämta Anna i stan. Sen hem o göra oss i ordning o ta fördrinken här hemma hos mamma o pappa som ska ha fest, och sen åker vi in till stan för riktigt partaj hos Jens, Sofia o Sophia!

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Låter ju perfekt att du ska börja igen, så småningom ;) Simma och vattengympan gjorde jag ju en gång du var med oxå.. Såg du att jag glömde min platttång?De var superkul i måndags, kul att han nästan deckade..han klara nog inte vårt tempo fniss..;)

2008-01-02 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback