Julgodis!

Igår hade vi julgodisbak på schemat här hemma :) Blev massa godsaker som ni kan se på bilden nedan... chokladtryffel med mörk choklad, apelsintryffel med ljus choklad, mörk chokladfudge, marsipan doppat i vit respektive ljus choklad och cornflakeschokladkakor. och så pepparkaksgrisar från förra veckan. Såå gott! Glöggmuggarna (som ni kan se om ni kollar väldigt noga) är jättefina och jag fick dem av Kent i present i fredags, på vår 14-månadersdag!

image207


Passade på att simma igår också, blev tredje passet denna veckan. Så har simmat sammanlagt 7,2 kilometer denna veckan. Totalt i höst är jag nu uppe i 3,8 mil!  Det är inte dåligt....

Har bestämt mig för att jag bantat färdigt nu också. Nästan i alla fall. Har på 12 veckor gått ner 9,6 kg. Så jag har blivit en helt ny jag.... haha! Mina vita jeans som jag innan bantningen inte fick på mig var när jag provade idag nästan för stora... oops. Det var ju mitt mål att jag skulle kunna använda dem igen. Men efter jul så går de väl på perfekt igen :) Blir väl inte supernyttigt då direkt så..

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Herregud!!! Bra kämpat måste jag säga! Några tips att dela med dig av? ;) Det är dags för mig att ta tag i samma sak efter nyår!

2007-12-17 @ 12:17:00
Postat av: Jens

Jisses! Det där är verkligen grymt!

Postat av: Johanna

Hallå, ser mums ut det där =) Såg du hade skrivit på mitt space för en månad sen ;) Jag fick Mange att fixa till "det bästa kortet Peter sett på mig" till svartvitt och svart bakrund så köpte jag en svart fotoram och så fick han det i present... När fyller Kent då?? Kramar

2007-12-18 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback