Long time no seen

Det var ett tag sen jag skrev nu. Helgen blev såå lyckad! I fredags va jag supertrött efter jobbet o trodde aldrig jag skulle orka festa. Kom dock in i andra andningen, med hjälp av en aning alkohol förstås. Vi käkade tacos o kollade idol-finalen. Annelie o Hanna kom, Annelie körde men Hanna fick supa :) Sen kom Zandras drömkille också över en liten stund, trevlig o träffa honom med ju. Så småningom, efter ett stort antal drinkar o att Zandra typ däcka, gav vi oss in till stan. Jag, Kent, Zandra o Hanna stack in på heartbreak där det var tomt på folk! Haha! 3 av oss starta med tequilarace men Zandra fick en stor vatten. Sen kom mer folk, Kent vann pengar på BlackJack o vi dansade o hade superskoj. Avslutade kvällen med hamburgare på McDonalds! Sen åkte vi hem o sen dagen efter blev det att städa efter festen. På kvällen blev det inget Köpenhamn. Vi hade en myskväll hemma istället, åt ryggbiff, jensens pepparsås och klyftpotatis. Mums mums! Såg senaste Wallander efteråt och en annan film före maten, Från andra sidan. Igår blev det shopping för hela slanten, typ! Köpte ett par svarta byxor, ett vitt linne, varma och vattentäta handskar. Sen åt vi god lunch ute o fikade med mamma o pappa.

På kvällen åkte Kent hem till Växjö :( Sen åt jag middag med CUF på Bröderna M, va supergott! Baconinlindad torskfilé tror jag det hette.... Va väldigt skoj att träffa alla o sitta o snacka så :)

Idag har vi haft nobelfest på jobbet, Blev ganska lyckat fast barnen är ibland lite otacksamma, tyvärr. Ikväll är jag hos Annelie. åt supergod mat nyss, Tagliatellepasta och saffranssås med räkor. Ska lätt göra den igen :)

Bara 4 dagar kvar nu tills jag ska hem. Åh vad jag längtar! O 14 dagar till julafton bara. Tiden går så sjukt fort. Jag slutar snart på mitt jobb. Weird....

Nu ska jag sluta! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jens

Heartbreak = blä!! =)

2007-12-11 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback