Merry Christmas!

Jag vill önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Dagen har varit som julaftnar brukar vara mest. Ett överdådigt julbord med alldeles för mycket mat (särskilt när man inte mår så bra o inte kan äta så mycket....), Kalle Anka (som jag iof sig nästan sov mig igenom idag..), massa kakor (sju sorter hade vi visst... jag åt nog tre, eller fyra) och många fina julklappar :) Bästa julklappen var resväskan! Kommer komma bra till användning redan den 5 januari när vi ska på Footloose i Göteborg. Fick 300 kr i presentkort på Pärlshopen med - sååå roligt. Det få rman ju typ hur mycket som helst för! och annat fint, som ett förkläde så jag ser ut som värsta hemmafrun (tack pappa), pengar, ljusstakar m.m.

Imorgon ska vi äta lutfisk som alltid. Jag tycker bäst om de gröna ärterna och såsen.... sen ris á la malta som självklart är en favorit! Sen kommer Kent *äntligen* o sen e de partaj natten lång som alltid på juldagen!

Nu ska vi snart äta julgröt och sen blir det nog en filmkväll framför Sound of Music.

Hoppas ni alla haft en riktigt god julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback