Nio dagar

Jag har bara nio dagar kvar att jobba nu. Helt sjukt, tiden har gått så fort så det är inte klokt. Nästa vecka är det skolavslutning.... jag har tänkt köpa typ små choklad eller nåt och slå in som julklappar till alla barnen i klassen. Kommer sakna dem så sjukt mycket när jag slutar! Och läraren i klassen.. får komma på nåt bra att ge till henne :) Idag har vi vart nere på stortorget och åkt skridskor halva dan, va såå kul! Jag måste skaffa mig ett par nya skridskor, när man lånar är det så skönt att åka men mina egna gör sjukt ont.

Hade skrivit massa mer grejer men det försvann så ja.. jag har inte tid att skriva mer nu. Ska hämta min mat som nog e klar nu o så ska jag prata med världens snyggaste kille på msn :D

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback