Skolavslutning

Idag är det skolavslutning. Sorgligt mest, tycker jag. Kan väl sätta en hundring på att jag gråtit innan denna dagen är slut i alla fall! haha.. så blödig. Men jag kommer sakna barnen o all personal o allt så mycket. Gjorde färdigt julklapparna till alla barnen igår. De blev fina i alla fall :)

Är hemma hos mamma o pappa nu. Har vart trevligt än så länge :P Igår gjorde vi knäck och klenäter, skulle väl egentligen blivit lite ischoklad med men det hanns inte med. När klockan var halv tio kände jag att nja, jag måste nog börja dra mig mot sängen nu. Skulle ju fixapackningen o sånt också.

Nu på morgonen var jag uppe alldeles för tidigt (något ni märker av genom att jag har tid att skriva långa blogginlägg före klockan 7 på morgonen).  Fast var vaken långt innan klockan ringde så är hur pigg som helst.

Jaja, nu ska jag nog gå o fixa frukost i alla fall. Ha en bra dag allesammans!
Bara 3 dagar kvar till julafton :)

... o idag ska jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback