Swimming lady

Idag har jag simmat :) Blev 3000 meter (120 längder) för första gången! Tog 1 h 19 minuter. Rätt hyfsad tid. Ska ju försöka komma ner till 60 minuter på 100 längder, just nu är 65 minuter rekordet. En snubbe på badet idag frågade om jag tävlingssimmat... hehe... komplimang? sen ville han att jag skulle sitta i hans knä så han skulle lära mig ta bättre (mindre ansträngande) armtag. Hmmm... men han menade bara väl men jag tackade bestämt nej. Haha!

Annars är det bra. Har haft en helt okej dag på jobb men lyckades skälla som fan på barnen just när lärarkandidatens mentor satt precis utanför dörren till mitt klassrum o lyssnade på hennes lektion. Ooops. Det lät in där fick jag höra av läraren sen.... pinsamt... O så dumt att jag tvingades skälla på dem för de hade varit så himla duktiga före, alltså innan de tramsade o jag tvingades bli arg på dem. Jaja... fast i övrigt har jag bara varit glad idag!

Nu ska jag fortsätta snacka med Kent på msn o se om han o Erik lyckas fixa nåt virusprogram till vår dator eller inte... Det andra går ut imorgon, så lite småpanik eller nåt. Hoppas de fixar det!

Bara 3 dagar kvar till fredag nu vilket innebär att Kent snart kommer hit och att vi ska festa! Nån som e på? Förfest i Trelleborg hos Zandra (om ingen har bättre förslag....) o sen troligen Heartbreak (ni vet zandra... hehe...) menman kan ju gå vart man vill!

Ha de bra!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback