Alla Hjärtans Dag!

Alla hjärtans dag igår.
Min absolut bästa alla hjärtans dag någonsin :)
Fick fira det och våra fyra månader tillsammans
med min underbara pojkvän. Det blev god mat
(ytterfilé, potatiskroketter, bearnaisesås och
sallad, sedan fruktsallad och hjärtformad glass
 till efterrätt) och en mysig kväll tillsammans!
Jag fick en bukett röda rosor och älsklingscheckar,
roooligt :) Så nu ska jag få njuta av helkvällar på
krogen, hemlagade middagar, biobesök,
rygg- och nackmassage m.m.....

Imorgon får vi äntligen träffas igen, och jag tror det
blir en lugn "hemmahelg" i Tomelilla denna helg.
Hans lägenhet är så mysig och vi är så förkylda
båda två att hemmahelg passar bäst!

Idag fyller min pappa år!
Grattis farsan på 51-årsdagen.
Detta firas troligen på söndag (hoppas jag) och
efter det ska vi iväg på buggkursen igen :)
ps. vi tränade igår och vi e sååå grymma!

Idag blir det lyxmiddag med Jens, Erika och Peter.
Det blev en del lax över från festen i lördags så idag
ska den ner :) *mums*

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback