Boogie Woogie

Nu är jag nyss hemkommen från första buggkurs-tillfället.
Det gick rätt så bra tycker jag, var skoj!
Ska bli kul att äntligen få lära sig - på riktigt.
Det svåraste är att inte styra, typ :P
Och som alltid när man gör nåt sånt här kul så dyker det
upp nån man känner, här var det såklart en bollerupare
(vi finns tydligen överallt....).
Denna gången var det Maria som gick nvl. Hann inte prata
nåt men dansade gjorde vi! Hehe

Rätt bidrag gick vidare från mf igår kväll.
Marie var riktigt riktigt bra, nästan så jag hoppas att hon
vinner Eurovision, även om jag på nåt sätt måååste hålla
på The Ark och deras fantastiska låt och scenshow.
Älska dem!
Har också kommit på att jag nog bör köpa biljett till deras
konsert i Lund snart, innan de tar slut. Vill bara ha någon
att gå med :/

Festen igår var grymt! Hur kul som helst att fixa snittar,
skala potatis, göra bål o baka kladdkaka m.m. som alltid!
Festfixare kanske vore nåt för mig trots allt :P Eller i alla fall
matfixare kanske.. tycker det e så skoj och gott blev det!

O jag saknar min underbara pojkvän just nu, men bara tre
dagar tills han är här igen och firar Alla Hjärtans Dag / 4
månader med mig!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Johanna

när spelar The Ark då?? Puss min ängel, ses om en månad nu =)

2007-02-12 @ 15:19:21
Postat av: Cissy

26 april, kommer du ned? ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback