Halsband o pussel

Har hunnit göra massa bra grejer idag... haha...
Först la jag klart det senaste pusslet (1500 bitar)




och sedan gjorde jag det där halsbandet som ska matcha
resten i min lilla myckeskollektion. Halsbandet och örhängerna
kan dock inte användas tillsammans. Blir lite för mycket av det
goda då :) Halsbandet går två varv runt halsen, tänkte först göra
tre men visste inte om pärlorna skulle räcka. I efterhand så vet
jag att de hade räckt men jaja.. det kanske blir ett nytt senare!
Eller så är det dags att börja med nån ny sort.
Behöver fler pärlor bara!
(Önskas i födelsedagspresent.....)

Om någon vill ha ett halsband eller örhängen eller nåt annat så
säg bara till!



Nu har Kent kommit hit också. Gick rätt snabbt ändå :)
Så nu ska vi snart ge oss ut och busa lite i snön (i alla fall jag...
mohaha)

Nu är jag glad.
Och jag ska sova gott inatt!
(Var så nojjig igår. Trodde att det gömde sig yxmördare under
sängen och i garberoben och överallt.. läskigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback