Jag tror det var för att jag svalt för mycket....

ja vadå egentligen? Hahaha
Ibland har man fantastiskt intressanta och roliga diskussioner med vissa människor :)
Har haft en jättetrevlig kväll med Zandra i alla fall. Käkat god mat och sådär!

Sen blev det "Leende guldbruna ögon" på SVT. Serie om en kille som heter Lennart som vill bli dansbandssångare, han kan typ alla låtar o sånt. Problemet är att han är svart...

Buggen igår var rolig! Vi tränade massor innan på dagen så hade sjukt ont i fötterna redan före kvällspasset haha... så nu har jag sjuuukt ont! Men det är så himla skoj att bugga! Såå glad att jag äntligen hittat nån som delar mina intressen! Hihi

Melodifestivalen i lördags har jag ju inte nämnt särskilt mycket än heller. After Dark var mina stora favoriter. Låten är så kul - och Bosse Bildoktorns nöjda min, för att inte tala om Martin Timells... haha... Enda positiva med att de åkte ur är att man kan se på bidraget om och om igen på Svt:s hemsida :)

Nu vill jag gå och sooova men då skriver massa folk till en på msn (typiskt...) så får kanske vara vaken några minuter till.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback