Mindre pusslande, mera pussande!

Ingen kommentar om rubriken men ja... hehe

Har nyss lyssnat igen låtarna till morgondagens melodifestival.
The Arks låt är givetvis favoriten, fast den låter inte riktigt som The Ark.
Lite som Lollo skrev, något av det minst glammiga de gjort men det
är en riktigt skön låt, absolut 70-talsrock men framför allt - vilken bugglåt!
De tar lätt hem den här delfinalen men sen blir det nog svårt att tippa.
Jag hade ju hoppats på Jessica men den höll inte riktigt måttet. Texten
var iof sig roande och det kommer bli en kul låt att dramatisera på
dansgolven denna våren.
Kanske att Regina Lund går vidare? Eller om många barn röstar på Jimmy
Jansson (även om jag inte är överförtjust i A-a-a-amanda direkt....)
Vi får se imorgon helt enkelt! Spännande!

Nu ska jag gå och mysa lite med den där killen som ligger i min säng just
nu och ser så himla söt och go och mysig ut!

Sov gott, o ladda inför morgondagen med rockfest och melodifestival på
schemat!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback