Naken-bugg

Jag har haft en såå mysig helg med min supersöta pojkvän denna helgen :)
Vi har varit i hans lägenhet, ätit god mat, haft tända ljus, kollat på melodifestivalen
och myst och ja.. haft det så härligt tillsammans bara :) Tränat på buggen har vi
också gjort så det vi lärde oss förra veckan satt till ikväll, men idag blev det så
mycket nytt att det snurrar.. inte bara på dansgolvet utan också i huvudet. Men vi
ska allt fixa det med, vi e ju bäst! :)

Idag var vi hemma hos mina föräldrar o firade pappas födelsedag med god mat,
lite tårta och sådär. Spelade nåt parti poker och fyrmansvist med och vi visade
upp vår bugg därhemma också. Fick mig en svängom med pappa med! Haha!

Nu är Kent på väg till sina föräldrar, men det är bara 4 dagar kvar tills han kommer
hit igen! Längtar!
Och imorgon kommer Lollo! Första kvällen på länge som det blir bara vi två. Så
får vi massa tid till att snacka skit, skratta och käka marängswiss. Kan det bli
bättre? hehe...Ser fram emot det!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, men är ändå uppe ovanligt sent idag... har sov-
morgon imorgon - börjar inte förrän 08.30! haha... Så kan sova till klockan 7... minst!
Så himla skönt.. :)

Sov gott, dröm sött och ha en bra morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback