Smyckesverkstad!

Idag har jag äntligen hunnit sitta ner och göra lite smycken nu på kvällen!
På vägen hem vart jag in på pärlshopen och köpte några örkrokar och stavar, sen var det bara att ge sig av hemåt och låta kreativiteten flöda.
Sedan tidigare har jag gjort armbandet nedan och nu trollade jag fram ett par matchande örhängen.  Kollektionen innehåller också en ring, men den blev inte bra på foto (behöver nya batterier i kameran...).
Så småningom är tanken att även göra ett halsband.
Kommentera gärna nedan vad ni tycker om mina smycken hittills!




Jobbet idag. Både en oturs- och en turdag.
Först otur i gymnastiksalen när jag var nere och lekte med barnen. Fick min stortånagel ikläm under en plint och knäckte nagen. Gjorde (och gör) oooont! Får se hur länge det dröjer innan den flyger av...

Tur blev det sen när jag  ä n t l i g e n  lärde mig hoppa på hoppstyltorna! Jag som förut bara klarat typ 2-3 hopp klarade idag som mest 155 stycken! Grymt bra rekord :)

Nu ska jag ringa världens bästa pojkvän!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fiina :)

2007-02-22 @ 00:44:56
Postat av: gisela

jag gillade armbandet. det var jättefint! enkelt och snygga färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback