Snart helg

Godnatt mina vänner (de få som fortfarande läser här...)
Dags att sova igen nu, imorgon är det äntligen fredag
och då kommer min söta pojkvän hit o ska få lite försenad
födelsedagsmiddag :)

På lördag är det rockfest, som alla får komma på! Innan
dess ska jag och Erika kanske ut en vända på stan för
lite shopping och trevligt sällskap :P Inte så ofta man ses
nuförtiden ju.

Mina kängor var fruktansvärt smutsiga idag efter en lerig dag
i kombination med lek med barnen på skolan, men det löste
sig effektivt när jag besökte Milamässan och fick skorna
putsade av nån snubbe som ville sälja på mig läderbalsam.
Smidigt... de såg verkligen hemska ut innan!

Jaja, sov gott alla sötnosar därute.
Jag ska försöka uppdatera snart igen!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej:) Har min vft på köpinge som ska läggas ner förmodligen.. Så därför det är kaooos där. INGA lektioner alls typ.. O bara kaos kaos kaos- annars trivdes jag jätte bra där:) Från början.. så lite synd! Läser till idrottslärare- 180p.. Vad gör du för något?

2007-02-09 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback