Stress

Mitt liv går i 190 just nu.
Men nu är jag äntligen hemma (för typ första gången sen i söndags),
har fått i mig lite mat (värmt Janssons frestelse och rödkål i micron och
gjort en liten sallad...) och ska vara hemma hela kvällen!

I måndags vart det utbildningsmöte på jobbet på kvällen.
Mellan 18.30-21. Så hann inte hem emellan och var inte hemma förrän
kvart i tio på kvällen - direkt i säng med andra ord.

Igår fyllde min underbara pojkvän år!
Jag fixade så jag kunde låna pappas bil och efter jobbet körde jag hem
till honom i Tomelilla och överraskade! Han blev väldigt överraskad...
och glad :) Hade en mysig kväll, åt semlor och chokladbollar och myste.
Härligt att få sova tillsammans igen, nu är det bara 2 dagar kvar till nästa
gång :)

På söndag ska vi börja på buggkurs!
Så himla kul, jag har velat det jättelänge!
Perfekt nu när man har egen kille med sig.. hihi.. så vet man att man har
någon att dansa med, och så kan vi träna själva hemma.
Så söndagkvällarna framöver står bugg på schemat, och på tisdagarna
är det fortsatt linedance.

Nu kommer snart Peter över för planering av den grymma rockfesten han
ska ha här på lördag! Alla välkomna, btw....

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback