Världens finaste...

Världens finaste kille ligger o sover i min säng just nu. Jag är för pigg för att
ligga kvar i sängen, så sitter här istället och skriver blogg, lyssnar på radio och
kollar på snön utanför :)

Hade en sån underbar dag igår!
Först när Kent kom så drog vi på oss långkalsonger o kläder och gick ut i snön
 för att busa lite. Hade jättekul, kastade snöbollar och så rullade vi runt i snön!
Han är alldeles för bra på att fälla mig, måste lära mig att ge igen! (och att hålla
balansen...)
När vi , läs jag, var alldeles genomblöta gick vi hem igen, hängde av de blöta
kläderna och värmde varandra. Sen blev det en mysig kväll hemma, åt thaigryta
(i vilken jag råkade tappa i lite mycket limejuice men gick att äta i alla fall), tittade
på Time Out och myste. Avslutade kvällen med att duscha tillsammans, sen
somna tätt omslingrade.. haha! Vi brukar inte göra det, men inatt har vi verkligen
sovit "ihop". 22 / 2 - 07. Ett datum jag kommer minnas länge....

Idag blir det en lång dag på stan. Ska shoppa, äta lunch ute, fika på Pronto och
dricka varm choklad (tror det blir på Pronto iaf) och gå på bio i eftermiddag!
Kvällen får vi se vad den bjuder på. Kanske Let's Dance som vanligt. Och lite
buggträning.

Nu vill jag snart ha frukost. Kanske ska gå och koka lite ägg?
Eller lägga mig o pussa på den där fina killen som verkar börja vakna till liv lite
nu. Det rör sig under täcket i alla fall :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gisela

Du skriver så sött när du är kär :) Det är kul att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback