Färdigpusslat!

Nu har jag äntligen lagt den sista pusselbiten
till det stora pusslet jag fick av pappa.
Så ikväll blir det kanske att börja på ett nytt :)

Jobbintervju om 1 h och 45 minuter nu.
Jag är inte ens nervös än. Knäppt.
Det är ju min första "riktiga" intervju och jag vill
såå gärna ha jobbet!
Men jag har inte alltför höga förväntningar.
Inte lönt att ha det.....

Så, om man skulle ta och göra sig klar nu då
och gå o köpa busskort.
Skriver kanske ikväll hur det gått, eller så gör
jag det nån annan dag.

Verkar bli mer bloggande nu framöver. Jag är
ju hemma ensam ganska mycket så...
Måste ju roa mig med något! Hehe

Kommentarer
Postat av: gisela

Hoppas intervjun gick bra, och att du har mer tid ensam glädjs vi tyvärr åt ;) Mer o läsa!

Postat av: Zandra

Hur gick intervjun idag?

2007-01-08 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback