Gott Nytt År!

Nyårsfirandet i Örebro överträffade alla förväntningar!
Bilresan upp var händelserik.. hmmm.. beståendes av många
kisspauser för de stackars drickande grabbarna :P Bland
annat 100 meter från Johannas lägenhet (dvs nästan framme...)

Det var såå kul att träffa alla bolleruparna igen - som alltid!
Otroligt egentligen att man kan ha så kul ihop fast man ses
så sällan. Avskedsfrasen blir liksom "ha det så bra nu, vi ses
nästa nyår".... men traditionen verkar i alla fall vara fast och roligt
har vi!

Nyårsafton började med äventyrsbadet där det fanns livsfarliga
rutschkanor, mysiga bubbelpooler och utomhusbassäng. Nice!
Badade länge och hade superskoj!

Sen blev det hem, spela lite Alias och börja förfesta. Att fixa till sig
inför kvällen visade sig bli lättare än jag trott när 8 tjejer ska sminka
sig och klä sig samtidigt i en liten etta...

Festen sen! En riktig kanonfest! Först en jättegod fördrink, och sen
supergod middag med roliga snapsvisor och härligt sällskap!
Kvällen gick jättefort och vips var det tolvslaget och dags för champagne
(mmm gillar det....) och raketer. Nyårslöften blev det inga i år.

Dansade sedan de två timmarna det var kvar tills bussen skulle gå hem
och efter en lång bussresa var det dags för efterfest i Johannas lägenhet.

Igår blev det lite bakisdag med fyra avsnitt av "Ugly Betty" i rad och massa
onyttigheter i form av världens godaste tårta (kvar från festen..).
Hemresan gick bra trots hemskt väder och vid halv tolv var vi hemma inatt.

Nu ska jag iväg till mormor och fira att hon fyller 75 år och sen ska jag
hem igen och mötas av min underbara pojkvän :) som jag troligen blir
sambo med i en månad framåt från och med nu.... Får se hur det går! Hehe

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback