Hawaii med julskinka...

Jobbintervjun igår gick bra, tror jag.
Det kändes väldigt bra i alla fall men med tanke på att hon har
massa sökande och många intervjuer inbokade så har jag inte
alltför höga förhoppningar. Behöriga går ju före mig, såklart.

Har jobbat idag, vart riktigt skoj!
Kommer nog trivas toppen de här två veckorna. Sen verkar jag få
vecka 5 med så har jobb 4 veckor framåt nu, om än inte så jätte-
många timmar alla veckor. Men jag kommer nog klara mig :)

Snart kommer min lilla skumtomte hem (bra att hämta namn från
livsmedel etc läste jag i "Så gör man"-boken från Anna.....) så ska
sätta igång och göra pizza snart. ikväll är det linedance så måste
äta tidigt idag.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback