Jobbintervju!

Idag har jag, Kent o Madde vart i Helsingör.
Storshopping blev det :D
Malibu pineapple, apple sourz, smirnoff vodka, tequila rose och
bacardi coconut (ny smak!). Tillsammans med Kents inköp och
gammal sprit blev min sprithylla ganska välfylld nu hehe...

Sen i eftermiddags ringde de från en skola där jag sökt jobb som
fritidspedagog så jag ska dit på intervju på måndag.
Lite nervöst.. hehe... min första "riktiga" jobbintervju!

Sen har jag vart på möte med CUF o sen cyklat hem o käkat lite
och lagt pussel. Gör det så fort jag får en stund över :p Eller vi gör,
kanske jag ska skriva....

Nu blir det nog lite myskväll, som alla kvällar, och sen imorgon
bär det av till Mörlunda och Kents föräldrar :)
Mycket bilresande numera.... minst sagt!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback