KB-kväll

Igår vart det förfest på Möllan hos en kompis till Karro (som
e kompis till Lollo....) Därefter gav vi oss iväg till KB där jag o Kent
började kvällen med att vinna 130 spänn på Black Jack.. det blev
drinkar av de pengarna ja!
Sen träffade vi på Tesan o hennes pojkvän och Jennika med dejt
därinne. Lite lustigt för jag sa till Lollo precis innan att jag tyckte
jag såg Jennika men nog bara inbillade mig :P
Träffade Johan med från korridoren som va där med sin brorsa
och lite kompisar, tror jag :)
Det var ovanligt bra musik för att va Kb men när klockan närmade
sig tre var jag väldigt trött så vi gick hem.

Denna dagen har bestått av lite bakfylla (blev nog nån drink för
mycket igår...), slappa framför Let's Dance på TV:n, käka bakispizza
och mysa o spela spel *hehe* med pojkvännen. Nice :)
O jag kommer sakna honom så himla mycket när han flyttar :( Vill inte!!

Nu ska jag in i duschen o sen försöka ringa min lilla dalkulla igen!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis till jobbet.. e lite dåligt uppdaterad känner jag.... hoppas det går bra på ons! kram Anna

2007-01-22 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback