Morgonstund har guld i mund

Idag har jag hunnit med mycket denna morgon.
Väckarklockan ringde halv sju för att Kent skulle iväg o jobba, men
jag var snäll o gick upp jag med o kokade ägg :)
Sen har jag fått gjort en hel del. Eller ja, känns som det i alla fall.
Jag har gjort "kalender" som jag har på kylskåpsdörren,  jag har
betalat för nyårsfesten (till slut...), jag har läst massa bloggar, diskat,
förberett mig inför intervjun i eftermiddag, lagt lite pussel och gått en
timmes rask promenad.
Frisk luft vet jag dock inte om det blev så mycket av med tanke på att jag
gick längs med sallerupsvägen, amiralsgatan, korsade nobelvägen och
sen gick längs föreningsgatan. Typ de mest förorenade gatorna i Malmö...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bädda sängen och typ... hmm..
städa lite kanske. Vi får se!

Önska mig lycka till på intervjun i eftermiddag och ha en bra dag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback