Nytt jobb!

Jag har fått jobb!
I fredags var jag på intervju på Tygelsjöskolan och idag ringde
de och erbjöd mig tjänsten :D Helt glad!
Så nu ska jag jobba som fritidspedagog med elever i år 2 och 4.
Precis det jag vill göra så perfekt! Heltidstjänst ett halvår....
Börjar nästa onsdag, har ju vik nu som jag ska jobba klart först.

Så ikväll firas det med vitlöksbröd till förrätt till maten, sen spaghetti
och köttfärssås som Kent lagat o sen ska jag baka kladdkaka :D
E helt glad.. och det e helt sjukt! Jag som var så orolig den dan för
4,5 månad sen då jag bestämde mig för att hoppa av utbildningen.
Jag har inte vart arbetslös en dag. Utom möjligtvis den veckan jag
valde att vara ledig efter nyår. Snacka om att jag e glad för det!

Nu ska det käkas här men ha en bra dag alla!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: gisela

Grattis!! :)

Postat av: Anonym

Stort,jättestort grattis!Det är verkligen helt fantastiskt =)

2007-01-15 @ 19:49:37
Postat av: lollo

Va kul! Grattis!

2007-01-15 @ 20:28:20
Postat av: Madde

Grattis!!!

2007-01-15 @ 21:44:18
Postat av: Maria

Grattis Grattis!!!

2007-01-16 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback