Så kass..

Jag borde ha uppdaterat för flera dagar sen men whatever...
Har jobbat hela vecka, så kul med flickan jag har nu :)
Idag var jag på anställningsintervju - igen.
Tygelsjö denna gången och det verkar lovande, de ringer
mig i början av nästa vecka.

Ikväll blir det fest på Slagthuset, dit jag har massa fribiljetter :)
Innan dess käka tacos o förfesta här hemma.
Ska strax börja städa undan lite här (typ plocka bort julpyntet
och dammsuga mattan...) sen kommer Kent hem vid halv fem
så ska vi gå o handla.... spännande liv, eller hur?

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: gisela

Jag tycker livet låter mysigt :) som jag har de. Tacos ska vi med äta, mums! Ha en bra kväll o tack för du frågade om Slagt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback