Inget tivoli

Vi skulle ju åkt till Tivoli idag men så dåligt väder. Suck. Vet ju inte om det regnar där förstås, men risken är ju stor när det gör det här. Så vi tvättar istället. Massa tvätt idag!

Sen ska vi ut på stan en liten runda, jag ska in o klaga på min mobil som inte funkar som den ska och sen ska vi kanske på bio. Se Zodiac, tyckte den lät bra. Men den va väldigt lång... och så börjar den 17.40 - helt fel när man ska äta då, får äta antingen vid fem eller typ vid nio. Knäppt.

Jaja... annars händer det inte så mycket. Idag har jag gjort inpackning i håret *duktigt*, rakat benen, plockat ögonbrynen, tagit bort gammalt nagellack, fixat naglarna och målat dem. Känner mig helt fin nu :P Haha

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback